torsdag

Spørsmålsrunden

Noen av Dere ønsker mere informasjon om meg og kommer med en del spørsmål, derfor har jeg satt opp en konkret liten spørreliste der dette oppsummeres. Her er spørsmålene jeg har fått. Jeg skal nå svare på dette:)

1. Favoritt lag : Brann,Milan,Real madrid

2. Favoritt spiller: Alessandro Nesta, Francesco Totti

3. Spiller jeg har liten sans for : Hele molde laget.

4. Musikk : Green day, Alicia Keys, Coldplay, 80 talls-slagere.

5. Fritids aktiviteter : Trening, venner, lesing,Oddsanalysering, musikk/film, fester, sosiale sammenkomster.

6. Ambisjoner : Nå mine personlige mål.

7. Hvem vinner Tippeligaen 2010: Rosenborg. Den beste stallen, og ett godt system rundt.

8. Sivilstatus : På stedet Hvil føreløpig

9. Drømmedama : noe sånt finnes ikke. Men har noen kandidater som faller i smak., Alicia Keys, Cheryl Cole er alle snertne damer! - Men den største drømmedamen er nok jenten jeg er sammen med!

10. Hva Betyr mest for meg : Familien, Helt klart.

11. Røyk, alkohol, snus : Røyker ikke. Snuser ettan/general . Moderate mengder alkohol.

12. Misliker sterkt : Mobbing, Rasisme, sjikane og Dårlige holdninger.

13. Jente fotball eller guttefotball : Begge deler, synes jentene fortjener mere oppmerksomhet!

14. De beste spillerne i tippeligaen :  Daniel Nannskog, Steffen Iversen, Jon knudsen, Rade Prica, Peter Kovacks, Markus Pedersen, christian Bolanos, Mikael lustig,

15. Om å dra til england : Det er fortsatt veldig aktuelt. var i dialog med den aktuelle nye arbeidsgiver nylig, så tiden vil vise.

16. Hva jeg tror om VM : Spania, Brasil, Portugal, Italia, argentina og Tyskland blir også denne gangen sterke. Ser For meg Spania - Brazil i Finalen. ( endret til Argentina - Brasil )

17 . Den beste Dommeren i Tippeligaen : Terje Hauge

18 . Om jeg Misliker Brann : Misliker ikke brann som lag, men kan spare meg for den kulturen som er rundt laget. Mye syting /klaging og noen oppskrytte spillere.Misliker også den sutrete og oppskrytte kulturen i Molde FK.

19. Engelske Lag : Har mange kompiser som heier på Man u, så føler meg forpliktet til å si det. Men er ikke så engasjert i engelsk fotball.

20 . Vunnet på Oddsen : Det har jeg ikke tall på, men har dratt inn noen pene summer de siste årene.

21.Fotball forbilde : Vel, har ingen forbilder her. Men kan nevne at Alessandro Nesta, Petter Christian Singsaas og Trond Andersen er midtstoppere som jeg alltid har hatt stor respekt for. Totti er også en kul Kar.

22. Hvor mange Røde Kort : Ikke så mange, har fått noen for taklinger, men kan ikke huske at det har hendt ofte. Har dog dratt på en del gule kort pga min store munn.

23. Tipper for mye i uken : Varierer fra noen hundre til ett par tusen.

24. Beste Trener i Tippeligaen : Det blir svenskene. Hamren, Jønsson og Kjellemann ( Jonevret) , Nå er også gamlefar Eggen tilbake, han er en kandidat.

25. Legge ut oddstips oftere : har den siste tiden hatt lite med tid og mulighet til å legge ut tipsene. Men skal nå etterhvert bygge opp en ny side med mere trøkk rundt oddstipsene.

26. Den verste dommeren i Norge : Det blir ikke riktig å peke ut en her, da alle gjør feil og at det er en meget krevende jobb dommere har. Men etter gårsdagens Dømming av Kjetil Sælen føler jeg at jeg trygt kan si at han er den svakeste for øyeblikket.

- Sånn, da har jeg besvart alle de spørsmålene som går igjen.

God Helg Alle sammen, og Heia Italia !:)

- Chris joakim





















1 kommentar:

  1. ALKISEN fra åsane28. juni 2010 kl. 22:41

    du og eirik bakke e ikkJe best buddies etter d eg hører, men kem e vel det med han der:p

    SvarSlett