fredag

Er du en av mine lesere?

Denne bloggen skal etterhvert videreutvikles i samarbeid med noen andre partnere. Vi er nå i gang med å evaluere og legge målsetningene for videre ferd. Dette er en blogg som skal omhandle Norsk fotball og Oddstips. vi har ambisjoner om også å følge dette videre. Men jeg har ett ønske om å finne ut hvordan dette ligger ann, og hvor interessen trykker. så de neste par døgn så legges det ut en sak der alle dere som enten leser oddstippsene, eller følger fotballbloggen kan legge ut navn og event alder, om ikke så bare bruk en anonym id. Hensikten her er at jeg vil måle interessen for hva og hvordan denne bloggen fungerer. enten blir det en satsning på oddstipsene, eller så bygger vi på fotballstoffet, jeg har fått mange signaler på at mange ønsker samarbeid rundt dette. Jeg vil ikke her ha synspunkter eller diskusjoner, Bare legg igjen ett navn, så får jeg ett ca antall. ( eksempel : Chris. Oddstipsene) eller : ( Chris. Fotballbloggen) , trenger ikke detaljere mere enn det. Dere benytter Kommentarboksen under denne saken her, legg igjen ett navn eller en form for id, noe mere er ikke nødvendig. Dette er avgjørende med tanke på videre satsning, da jeg vil bli satset på videre... Merk at jeg fjerner underveis!

På forhånd Takk:)

- Chris

20 kommentarer: