torsdag

Helgens oddstips!!!!

snøen har satt sitt preg i fotball europa, noe som fører til en del avlyste kamper og utsatte hendelser. Men vi går mot en helg med fullspekket meny med god fotball både fra england,spania og italia og frankrike. jeg vil i den anledning slenge inn noen saftige oddstips for helgen.Helgens godbit må vel sies å finne sted i torino da juventus tar i mot Milan på søndag. Mitt tips for den kampen er jevnt, målfattig og uavgjort, men det kan også tenkes at ett av lagene stikker av med en ett måls seier. Ellers så er vel Fulham ett meget godt tips på lørdag, de er normalt sterke hjemme og møter ett redusert og preget portsmouth lag. så en klink hjemme på den altså. Arsenal møter everton hjemme i london, også den kampen er en forholdsvis sikker hjemmeseier. Cardiff tar i mot Blackpool hjemme, også der setter jeg en grei hjemmeseier. Aston villa er på tur og møter Wigan borte, jeg tror den kampen ender med en knapp borteseier til carew og co. Newcastle bør og skal ta poengene borte mot reading. Newcastle har ikke innfridd i de siste kampene, og dette bør være anledningen til å komme inn i sporet igjen, så vi spiller B der. Tenerife tar i mot stjernegalleriet fra Barcelona på søndag, der setter vi etter alle omstendigheter en grei B. Valencia er på reisefot og møter zerez på sin hjemmebane, jeg tror bortesterke valencia tar med seg alle poengene i bagasjen hjem, så en B i den. Real madrid får ett favoritt stempel i hjemmekampen mot mallorca. Så en H i den kampen. i den franske cupen tar Rennes i mot Caen, det ender med en grei hjemmeseier. Lyon bør også kunne slå strasbourg borte. i italiensk serie a tror jeg at inter vinner hjemme mot siena med handicap, så jeg spiller H med jandicap i den. Palermo er hjemmsterke og jeg spiller en H i kampen mot atalanta. når det gjelder Ishockey så er Vålerenga det laget med mest styrke i år, så jeg setter en opplag Hjemmeseier i kampen mot stavanger. på mandag tar Man City i mot ett vaklende Blackburn lag, der er noe annet enn en klar hjemmseier utenkelig. H . Fransk ligue 2 er en svært hjemmebasert liga, og jeg har tro på at Vannes slår Estac troyes hjemme. Monaco får også hjemmetipset mot Tours. Jeg tror også Kampen mellom Valladolid - Athletico Madrid ender uavgjort, så jeg setter en U der. Jeg tror helgens "skrell" kan komme mellom Birmingham og Manchester united, Birmingham Kan fort ta poengene i denne, Men den kampen er såpass åpen at jeg trygt står over spill. Aek Athen er solide på sin hjemmebane og får tipest til dårlig odds hjemme i kamp nr 76. Porto skorer generellt mye og er i brukbar form, de bør ta alle poengene også med handicap hjemme mot UD Leiria. Det samme Gjelder Hjemmesterke PSG Som møter ett antatt mye svakere lag i den franske cupen,jeg har stor tro på At Paris Sg innfrir med handicap i den kampen. Jeg har også plukket ut noen kamper fra Afrika mesterskapet, der jeg har størst tro på Elfenbesnkysten. Jeg har derfor satt en H med handicap i deres kamp mot Burkina Faso mandag. Ellers så har jeg ett tynt tips på Angola mot Mali. H.
På mandag tror jeg algerie knepent slår Malawi så i den kampen setter jeg B til 1.50. Grosetto er selve Uavgjortspesialisten, De møter Empoli Hjemme på Mandag, mye tyder på at også den kampen skal ende uavgjort, da Lagene er på omtrent samme nivå, og prestasjoner. En U settes der.

- Nedenfor finner dere alle objektene jeg finner det verdig å satse på denne helgen.


Her er mine Objekter for helgen :

49. Arsenal - Everton ( H )

52. Wigan - Aston Villa ( B )

54. Fulham - Portsmouth ( H )

61. Reading - Newcastle ( B )

62. Cardiff - Blackpool ( H )

99. Strasbourg - Lyon ( B )

102. Rennes - Caen ( H )

94 . Vannes - Estac Troyes ( H )

93. Paris SG - FCM Aubervillies ( H ) (HK)

107. Inter - Siena ( H )

27. Palermo - Atalanta ( H )

87. Valladolid - Athletico Madrid ( U )

50. Zerex - Valencia ( B )

76. AEK Athen - Atrimotos Athinion ( H )

83. Real madrid - Mallorca ( H )

88. Angola - Mali ( H )

91. Juventus - Milan ( U )

98. Porto - UD leiria ( H ) ( HK )

94. Tenerife - Barcelona ( B )

64. Vålerenga - Stavanger ( H )

100. Malawi - Algerie ( B )

103. Elfenbenskysten - Burkina Faso ( H ) ( HK)

108. Manchester City - Blackburn ( H )

112. Grosseto - Empoli ( U )




- Dette er kamper som strekker seg fra Lørdag til Mandag.

Lykke til :)

- Chris joakim

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar