søndag

også i år tipper jeg tabellen....

det er riktignok litt tidlig med tanke på å etablere noen form for intrykk, men jeg velger å basere årets tabellplassering på andre faktorer... kan nevne at jeg tror Rosenborg ikke har noen reel sjanse for å ta den gjeveste pokalen i år, jeg tror usikkerheten rundt hamren og trener situasjon kommer til å prege rosenborg denne sesongen, skal selvfølgelig ikke avskrive rbk , men kan ikke helt se at det skal stemme i samma grad som i fjor denne sesongen,det er for mye intern uro til at det skal la seg prestere. jeg tror også at stabæk går mot en krevende sesong dette året, jeg har registrert store defensive problemer med årets stabæk lag, men jeg tror de likevell skal ha den nødvendige kapasiteten for å ha mulighet til å kapre bronseplassen.Viking er det mest uforutsigbare laget foran denne sesongen, Hareide effekten kan svinge alle veier, jeg personlig har ikke tro på at det skal løsne særlig denne sesongen, men åge er en erfaren trener med en fortid å vise til så om viking skulle gjøre mine spådommer til en skivebom så vil jeg ikke bli sjokkert av den grunn. Molde blir å finne i toppen også i år, en forsterket stall og en videreutvikling fra i fjor sørger for at vi også blir å regne med i år. Odd grenland,Brann og Viking er lagene som kommer til å puste topplagene i nakken. I bunnen tror jeg vi kommer til å finne nyopprykkede Kongsvinger og Haugesund, sammen med Tromsø,, Strømsgodset og Hønefoss . Vålerenga,Aafk,Sandefjord, Lillestrøm og start blir middelhavsfarere. Hønefoss er det laget av de nyopprykkede jeg har størst tro på, de har en god og brei kvalitet i stallen.

Jeg Tipper Tabellen 2010 :

1. Molde

2. Rosenborg

3. Stabæk

4. Odd Grenland

5. Viking

6. Brann

7. Vålerenga

8. Start

9. Sandefjord

10. Lillestrøm

11. Aalesund

12. Hønefoss

13. Tromsø

14. Strømsgodset

15. Haugesund

16. Kongsvinger

10 kommentarer:

  1. Sk brann ruler

    SvarSlett
  2. Du bommer grovt på brann, bytt heller brann med odd grenland eller stabæk så kan vi snakke

    SvarSlett
  3. Line fra tønsberg2. februar 2010 kl. 13:05

    du er jævla sexy:):) grrr.....

    SvarSlett
  4. Du er vår helt mann!

    SvarSlett
  5. er det sant at du og eirik bakke barket sammen i en fight etter molde-brann kampen? i såfall er det helt konge, han trenger at noen setter han på plass

    SvarSlett
  6. Takk For det:)

    Stallen til Brann virker ikke avskrekkende, så jeg har store problemer med å se de høyer på tabellen enn nevnt, men mulig jeg må spise mine ord ved sesongslutt:)



    Ja, Han trenger det, men han får nå bare kjøre sitt løp for min del!

    SvarSlett
  7. Du har bommet på Godset, Chris!

    Deila har lovet topp 6 etter at plassen blei sikra i fjor.

    SvarSlett
  8. Ja det er godt mulig at jeg har bommet, men topp 6?

    SvarSlett
  9. Imponerende 4-0 seier av Godset i dag forresten:)

    SvarSlett
  10. sandefjord på 9 faktisk, dette liker jeg

    SvarSlett