torsdag

Her er Min Midtuke Kupong Onsdag 08.04.09

Kamp Nr : 1. Start - Rosenborg ( B )
2. Liverpool - Chelsea ( HUB )
3. Barcelona - Bayern Munchen ( H )
4. Cardiff - Derby ( H )
5 . Sonderjyske - København ( B )
6. OB - Esbjerg ( H )
7. AGF - FC Horsens ( HUB)
8. Brøndby - Aab ( HUB )
9. Shakhtar Donetsk - Marseille ( HUB)
10. Hamburger SV - Manchester City ( HUB )
11. Paris SG - Dynamo Kiev ( H )
12 . Werder Bremen - Udinese ( H)

- Har dere følgt med litt så vet dere at jeg kun mangler tre hjemmeseire på denne før jeg Tar 12 Rette. Med en Hjemmeseier til OB, Paris sg og Werder Bremen har jeg sikra " 12 eren" på denne midtuke kupongen!!

- Jeg kommer tilbake med Tips For Påskehelgen. Legger inn ferske tips I Løpet av Formiddagen !
Ønsker du DAGENS ODDSTIPS Klikk deg inn på http://www.fotballtips.no/ " dagens Godbiter" der finner du Mine tips for i dag Torsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar