torsdag

Ser her at profil statistikken har gått helt i stå. jeg har hvertfall det dobbelte av antallet som står oppført her nede. det har ikke forandret seg på mange dager, så det tyder på at noe er feil der...

Jeg mottok i dag en telefon på vegne av en respektert fotballklubb på østlandet. de ville forhøre seg om det kunne være aktuelt at jeg gikk inn i trenerteamet fra 1 mai av. Jeg har ikke tatt stilling til dette enda, men utelukker det ikke..dette dreier seg om Talentutvikling , og rollen som Hovedtrener for Junior elite damer....vi får ta en runde på det, så kommer vi frem til noe konkret i løpet av helgen...

Jeg kommer tilbake med forberedelsene til den 5 tippeliga runden i løpet av morgendagen!
legger også ut ferske oddstips, det blir gjort før avreise lørdags kveld!

På gjensyn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar