lørdag

Mine tips gikk rett hjem i dag!

Jeg sikra meg en oddsgevinst på kroner 6900 i dag. Jeg hadde levert spill på Stuttgart, Leeds, Bolton, Millwall Og Barcelona. Samtlige lag innfridde. Mine Tips på http://www.fotballtips.no/ viste seg å være brukbart i dag, da 10 av mine 15 tips gikk inn:)


Jeg har ellers levert ett par mer sikre kuponger, som trolig går inn.

Cardiff, Marseille, Psg, Anderlecht, Everton, Metz, inter, Alemannia Aachen, Benfica, Bodø Glimt, Stabæk ,
Er også meget spillbare kamper på søndag!
Ellers så har vi kamper som ganske trolig ender med ett uavgjort resultat.
Atalanta- fiorentina , sandefjord- fredrikstad , Karlsruhe - Mønchengladbach , Sochaux - Rennes, Reggina - Genoa er alle kamper som etter min mening ender U



- Jeg har siden oktober 2008 tjent inn omtrent 80.000 Kroner på oddstipping.
Så om du Ønsker å få NORGES BESTE ODDSTIPS anbefalest denne bloggen her.
Nye tips legges ut hver dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar