tirsdag

Lyst å tjene penger på mitt odds konsept?

jeg har over en lengre periode hatt ambisjoner å om sette i gang med ett tips forum som skal ha en jevn avkastning hver dag, og på sikt bygge opp en god sum i potten.
Konseptet går ut på at jeg går inn med en start gevinst og deretter spiller på en kamp jeg annser som sikker hver eneste dag. da med en odds på minimum 1,40
Etter min beregning vil jeg med en innsats på 500 kroner i utgangspunktet kunne tjene opptil 500 kroner hver dag, trekker man da i fra svinn som kommer til å oppstå i ny og ne sitter vi igjen med en gevinst pott på i overkant av 10.000 kroner månedlig. Jeg har testet ut dette en stund nå, av totalt 20 "sikre" kamper har jeg kun bommet på 2. Dette hadde gitt en avkastning på over 14.000 bare den siste måneden,om jeg hadde spilt på alle. Tanken her er at jeg skal spille for det samme beløpet hver dag, men at overkuddet går inn i potten som ikke skal taes ut før målet er nådd med tanke på minimumsgrensen som settes. Dette kan man se på som ett stigespill, man tar ett lite steg hver dag..på sikt når man toppen !
Jeg tenker da å starte med en innsats på 500 kroner, for så å satse 500 dagen etter,og dagen etter der igen..det jeg da vinner ut av dette hver dag går inn i en samlet gevinstpott. dere skjønner vel opplegget? altså her spiller vi bare for den summen vi har bestemt å spille for, det vil si at på sikt vil man uansett kunne havne i overskudd.

Om du har lidenskap,innsikt,kunnskap og ambisjoner om å bli med på dette - Gi meg gjerne en tilbakemelding.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar