torsdag

Vi venter spent på den tredje runden....

Den tredje Tippeliga Runden Blåses i gang Lørdag 4 april. Da gjester Start Viking i Stavanger.
På søndag går Følgende oppgjør av stabelen:
Rosenborg- Brann
Bodø glimt- Lyn
Sandefjord - Fredrikstad
Stabæk - Odd
Strømsgodset - Molde
Aalesund - Lillestrøm
Mandag Tar Vålerenga i mot ett revasjesugent Tromsø lag

Hva Forventer jeg denne Runden?

Viking er normalt sterke hjemme i stavanger og vinner nok denne komfortabelt. Mitt tips : 3-0
Jeg tror Rosenborg her tar sin tredje for sesongen og vinner over ett Brann lag i ubalanse. Mitt tips : 2-1
Bodø Glimt tar trolig en arbeids-seier hjemme på aspmyra. Mitt tips : 2-0
Sandefjord - Fredrikstad lukter jevnt og uavgjort. Mitt tips: 2-2
Stabæk Bør og vil Vinne hjemmekampen mot Odd grenland . Mitt tips : 3-1
Strømsgodset bør vinne hjemme mot molde, men med samme aggresivitet som i de første kampene kan vi ta alle poengene. Dette ender med en borteseier. Mitt tips: 1-2
Aaalesund vil trolig kjempe godt om poengene i sitt hjemme møte med Lsk, men om dette holder føler jeg meg ikke sikker på. Dette blir en jevn affære med få mål. Mitt tips: 1-1
Vålerenga sliter med det meste om dagen, Vi kan vel heller ikke si at Tromsø har imponert, Dette tyder da på en åpen kamp som kan bikke alle veier, men mitt tips er at Vålerenga vinner knepent denne kampen. Mitt tips : 1-0

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar